Bladel
MBO, HBO
Tijdelijk met uitzicht op vast, Vast
36-40 Uur
0497 - 845793
Bedrijfsprofiel
Onze opdrachtgever heeft ruime kennis van en ervaring met alle belangrijke zaken rondom zonne-energie. Wij verzorgen advies, plaatsing en installatie voor de grootzakelijke markt in zonnepanelen. Men huurt een dak en in ruil daarvoor ontvangt de verhuurder een maandelijks bedrag. Tevens wordt het asbest verwijderd, een nieuw dak geïnstalleerd en exploiteren we hoogwaardige zonnepanelen. Het MVO-beleid staat bij ons dus hoog in het vaandel! De opdrachtgever is een snelgroeiend bedrijf en bestaat ongeveer uit vijfentwintig gemotiveerde en jonge medewerkers. Kwaliteit, gedrevenheid en vakmanschap staan bij ons voorop. Ter uitbreiding van ons team zijn we op zoek naar een commercieel medewerker binnendienst.
Functieomschrijving

Als commercieel medewerker binnendienst ben je vanaf het moment dat de deal is gesloten door de accountmanager, betrokken bij de uitvoering van de te bouwen zonnestroom installatie. Je zal verantwoordelijk zijn voor alle voorbereidingen om het project succesvol te laten zijn. Je taken bestaan uit:



  • Het opstellen van een efficiënte planning;
  • Het administratief verwerken van het gehele proces;
  • Contact leggen met de klant;
  • Contact leggen met onder-aannemers en leveranciers van materialen en diensten;
  • Calculaties maken (in beperkte mate).

Functie-eisen

Om als commercieel medewerker binnendienst aan de slag te gaan herken jij jezelf in onderstaande voorwaarden:



  • Je hebt aantoonbare ervaring in administratieve / coördinerende functie;
  • Je bent rekenvaardig en beschikt over enig technisch inzicht;
  • Je staat stevig in je schoenen, beschikt over een echte 'doe-mentaliteit' en bent zeer communicatief vaardig;
  • Je bent een organisatietalent, gestructureerd en punctueel;
  • Affiniteit met techniek, duurzaamheid en energie heeft de voorkeur, dit is echter geen vereiste. 


Daarnaast kun jij door je arbeidsverleden laten zien dat je een betrouwbare medewerker bent. 


Aanbod

Het betreft een fulltime functie (40 uur per week), werktijden: 8.30u - 17.00u.



Wij hanteren geen cao, maar een eigen beloningssystematiek. Het salaris is afhankelijk van leeftijd en ervaring, minimaal €2.300 en maximaal €3.000 bruto per maand op basis van 40 uur per week. Je ontvangt een reiskostenvergoeding en er geldt een pensioenregeling. Binnen de organisatie geldt een informele werksfeer en samen zorgen we ervoor dat onze doelen behaald worden.



Onze successen worden met elkaar gevierd. Dit doen we vanaf heden in ons splinternieuwe pand in Bladel.


Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Werken in de Kempen - Werk Buro

Oude Provincialeweg 68,
5527BR , Hapert,
Werken in de Kempen - Werk Buro

Heb je interesse in deze functie?

Solliciteer direct bij de werkgever

Vraag aan werkgever

Jouw vraag gaat direct naar de werkgever en deze is zelf verantwoordelijk voor het al dan niet beantwoorden van jouw vraag.

Als je al een account hebt, ga dan verder met de login-knop rechts.
Of door het onderstaande formulier in te vullen.
Inloggen

Misschien ook interessant

2019 werkenindekempen.nl bv – alle rechten voorbehouden