referentie nummer: office-manager---parttime-8ffa36a606606f1

Office Manager - parttime

HoofdKantoor Brabant

Eersel
MBO
vast
20-24 Uur
040-4021112
Bedrijfsprofiel
HoofdKantoor Brabant levert praktische en bedrijfskundige begeleiding aan ondernemers. Onze focus ligt op resultaatverbetering en professionalisering van de bedrijfsvoering van het MKB in Noord-Brabant. Wij ondersteunen ondernemers die keuzes gaan maken en hier deskundige ondersteuning bij willen. Samen succesvoller zijn, kansen zien, plezier hebben, bereikbaar zijn en tastbaar waarde toevoegen zijn onze kernwaarden. Momenteel hebben we drie vestigingen; Eersel, Oirschot en Valkenswaard. Ons HoofdKantoor is momenteel gevestigd in Eersel, maar we verhuizen in mei/juni 2018 naar een mooi kantoor in Veldhoven.
Functieomschrijving
Ben jij servicegericht, accuraat en weet je van aanpakken? Kun jij snel schakelen en hou je van afwisselende werkzaamheden? En ben jij sterk in je mondelinge en schriftelijke communicatie?
Dan ben jij onze nieuwe office manager!

HoofdKantoor Brabant is een ambitieus bedrijfskundig adviesbureau en groeit snel. Daarom zijn we op zoek naar een office manager die in staat is het hele kantoor te ondersteunen. We zoeken een office manager die het leuk vindt om ondersteuning te bieden bij diverse onderwerpen. Daarnaast ontvang je de bezoekers en heb je een aantal personal assistent taken zoals agendabeheer.

Afhankelijk van jouw ervaring en affiniteit ligt er een breed takenpakket voor je klaar:
- Administratieve ondersteuning, zoals facturatie, debiteurenbeheer, inboeken van bonnen en facturen, controleren urenstaten, invoerwerk financiële analyses in FINAN;
- Kantoor management, zoals agenda beheer voor diverse adviseurs en spreekruimten, beheer facilitaire zaken.
- Voorbereiden, uitwerken en netjes maken van diverse documenten
- Ondersteuning in HRM opdrachten, zoals CV inventarisatie
- Algemeen secretarieel werk, zoals rol van gastheer/ gastvrouw, klaarzetten van vergaderruimten, behandelen van inkomende telefoontjes en post, verantwoordelijk voor nette uitstraling van kantoor, support bieden bij presentaties en relatie-evenementen;
- Eventueel ondersteuning in de marketing;
- Aandragen van verbetervoorstellen voor bovenstaande resultaatsgebieden.
Functie-eisen
- Is beschikbaar voor 20 - 24 uur per week;
- Is 5 dagen in de week bereikbaar;
- Heeft sterke communicatieve vaardigheden, geschrift in het Nederlands en woordelijk in het Nederlands en Engels;
- Kan meer met Microsoft Office dan alleen lezen en schrijven;
- Is zelfstandig, kan snel schakelen en heeft alle touwtjes in handen;
- Heeft affiniteit met financiële administratie;
- Affiniteit met marketing is een pré.
Aanbod
- Een afwisselende functie met veel verschillende werkzaamheden op meerdere gebieden;
- Een parttime baan met de mogelijkheid om flexibel om te gaan met je uren, en deze in de toekomst uit te breiden;
- Marktconform salaris;
- Veel verantwoordelijkheid en zelfstandigheid;
- Een rol in een ambitieus uitdagend bedrijf met een zakelijke, maar gezellige en informele sfeer;
- De kans om je steentje bij te dragen aan de groeiambities van HoofdKantoor Brabant.
Aanvullende informatie
Hebben we je geprikkeld met bovenstaande vacature? Solliciteer dan snel via de 'solliciteer'-button hieronder. Stuur Linsey van Leeuwen een bericht als je meer informatie wil over deze vacature via l.vanleeuwen@hkbrabant.nl of bel naar 040-4021112.

HoofdKantoor Brabant

Meerheide 5,
5521DZ, Eersel,
HoofdKantoor Brabant

Heb je interesse in deze functie?

Solliciteer direct bij de werkgever

Vraag aan werkgever

Jouw vraag gaat direct naar de werkgever en deze is zelf verantwoordelijk voor het al dan niet beantwoorden van jouw vraag.

Als je al een account hebt, ga dan verder met de login-knop rechts.
Of door het onderstaande formulier in te vullen.
Inloggen
2018 werkenindekempen.nl bv – alle rechten voorbehouden